Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden, wat nu?

Wij streven er altijd naar om je bestelling naar tevredenheid af te leveren. Laat ons dus weten wanneer je product niet naar tevredenheid is geleverd, zodat we kunnen bekijken wat we voor je kunnen doen om de situatie op te lossen.

We vragen je vriendelijk de opmerking / klacht binnen 7 dagen na levering via het helpdesk-formulier aan onze klantenservice door te sturen of telefonisch door te geven via (015) 361 54 70. Graag ontvangen we je bericht o.v.v. het bestelnummer en een beknopte omschrijving van hetgeen niet naar tevredenheid is.

Wij bevestigen de ontvangst van je bericht en proberen je zo snel mogelijk – in ieder geval binnen 2 werkdagen na ontvangst – te beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen we je daarvan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Fotoboeken.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Let op: retourzendingen zijn zonder onze voorafgaande toestemming niet toegestaan.


Terug