Mijn bestelling

Mijn bestelling2021-05-12T10:15:25+02:00
Bestelling afhalen2021-03-03T09:44:08+01:00

In het bestelproces kan worden aangeven een bestelling te willen afhalen door bij de verzendmethode Afhalen te selecteren.

Optie bestelling afhalen

Bestellingen kunnen momenteel alleen op het aangegeven adres (Xenonstraat 1, 1362 GD, Almere) worden afgehaald. Voor deze verzendmethode wordt € 1,00 in rekening gebracht.

Bestelling annuleren2021-03-03T08:47:15+01:00

Omdat de productie vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling in gang wordt gezet is het in principe niet mogelijk een geplaatste bestelling te annuleren. In uitzonderlijke gevallen kan een bestelling in goed overleg met de klantenservice worden geannuleerd. Neem hiervoor contact op met de Helpdesk door een bericht te sturen.

Bestelling delen2021-03-03T08:32:16+01:00

Log in op deze pagina en klik op Mijn orders.

Knop Mijn orders

In het overzicht van bestellingen, klik bij de betreffende bestelling op Delen.

Knop delen

Het venster Deel Project opent, selecteer de gewenste optie en volg de stappen op het scherm.

Deel project

Bestelling nogmaals plaatsen (herbestelling)2022-12-20T11:46:36+01:00

Log in op deze pagina en klik op Mijn orders.

Knop Mijn orders

Je ziet een overzicht van de bestellingen. Klik bij de betreffende bestelling op Herbestelling.

Knop Herbestelling

Volg de stappen op het scherm om de bestelling te plaatsen.

Mocht het zich voordoen dat wij de bestanden van de bestelling helaas niet meer in bezit hebben (omdat de initiële bestelling te lang geleden is geplaatst), zal de Klantenservice contact opnemen.

Instructievideo
iBood code verzilveren2021-03-03T08:42:33+01:00

Het verzilveren van een iBood code werkt hetzelfde als het verzilveren van een reguliere kortingscode. Op deze pagina meer informatie.

Verdere informatie omtrent de iBood aanbiedingen is op deze pagina te vinden.

Is er sprake van garantie?2021-03-03T09:50:38+01:00

Op de producten van Fotoboeken.nl zijn geen specifieke garanties van toepassing. Wanneer je ontevreden bent over een geleverd product raden we aan contact op te nemen met de Helpdesk door een bericht te sturen. Omdat we streven naar 100% tevredenheid van onze klanten zullen we uiteraard bekijken hoe we de situatie het beste kunnen oplossen.

Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden onder Kwaliteit.

Is er sprake van herroepingsrecht?2021-03-03T10:26:42+01:00

Op de producten van Fotoboeken.nl is geen herroepingsrecht van toepassing, omdat onze producten als zijnde gepersonaliseerde maatwerkproducten tot stand worden gebracht overeenkomstig de specificaties van de klant.

Kortingscode gebruiken2021-03-03T08:40:34+01:00

Kortingscodes kunnen worden verzilverd in de laatste stap van het bestelproces.

Kortingscode invoeren

Vul de code in waar staat Kortingscode en klik op Toepassen om de code te activeren. De korting wordt direct verrekend met het te betalen bedrag.

Wordt een code niet geaccepteerd? Lees op deze pagina meer informatie.

Kortingscode wordt niet geaccepteerd2021-03-03T08:50:15+01:00

Wanneer een kortingscode niet wordt geaccepteerd kan dat met een aantal factoren te maken hebben. Ga in dat geval deze punten na:

  1. Controleer of de kortingscode staat ingevuld waar staat Kortingscode.
  2. Controleer of de kortingscode van toepassing is op het product.
  3. Controleer de geldigheidsdatum van de kortingscode.
  4. Controleer of de kortingscode juist is ingevuld. Let bij het ingeven van de code op karakters die op elkaar lijken, zoals een 1 (één) en I (hoofdletter i) of een 0 (nul) en O (hoofdletter o).

Heb je deze punten gecontroleerd, maar werkt de code niet? Neem dan contact op met de Helpdesk door een bericht te sturen.

Levering buiten Nederland2021-05-06T09:49:13+02:00

Bestellingen kunnen in diverse landen worden geleverd. Onderstaande toeslagen worden berekend bovenop de verzending binnen Nederland (€ 5,15).

Land Toeslag
België € 4,00
Denemarken € 9,85
Duitsland € 7,25
Frankrijk € 8,50
Groot Brittanië € 41,75
Italië € 32,25
Luxemburg € 9,35
Portugal € 31,85

In overleg met de Klantenservice kan in overleg de mogelijkheden voor verzending naar andere landen worden besproken. Neem hiervoor contact op met de Helpdesk door een bericht te sturen.

Levertijd2021-03-03T09:44:21+01:00

Bestellingen kunnen 7 dagen per week en 24 uur per dag worden geplaatst. Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag geproduceerd, de levertijd (na ontvangst van betaling) is 4-5 werkdagen. Direct na het plaatsen van een bestelling wordt de bevestiging per e-mail verzonden.

Nadat een bestelling is verzonden ontvang je hiervan tevens per e-mail bevestiging en kan de bestelling via Track & Trace informatie worden gevolgd. Het duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen voordat de bestelling op het aangegeven adres wordt bezorgd (houd voor verzending naar België rekening met 2 tot 3 extra werkdagen).

Meerdere stuks bestellen2021-03-03T09:47:19+01:00

Het bestellen van meerdere stuks kan in de eerste stap van het bestelproces worden aangegeven door het aantal te verhogen en te klikken op Bijwerken.

Meerdere stuks bestellen

Ontevreden over het geleverde product2021-03-03T08:33:39+01:00

Bij Fotoboeken.nl streven we altijd naar 100% klanttevredenheid. We horen het graag wanneer een product niet naar tevredenheid is geleverd zodat we de situatie kunnen bekijken om te zien hoe we het zo goed mogelijk kunnen oplossen.

Opmerkingen en / of klachten kunnen binnen 7 dagen na levering van de bestelling via het formulier worden verzonden of telefonisch kenbaar worden gemaakt door met de Klantenservice te bellen (015- 3615470).

Ontvangst van een bericht wordt altijd bevestigd en we proberen berichten in ieder geval binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden. Is voor de beantwoording meer tijd nodig dan zullen we dat ook laten weten.

Het is ook mogelijk contact op te nemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar Fotoboeken.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Let op: retourzendingen zijn zonder onze voorafgaande toestemming niet toegestaan.

Status van mijn bestelling controleren2021-03-03T08:45:18+01:00

Ga naar deze pagina en log in. Klik op Mijn orders.

Knop Mijn orders

Je ziet een overzicht van de bestellingen, de status van de bestelling is te vinden in de kolom Status.

Bestelstatussen

Aanvullende vragen naar aanleiding van de bestelstatus kunnen worden gesteld door een bericht naar de Helpdesk te sturen.

Tintelingen code verzilveren2021-03-03T08:40:48+01:00

Het verzilveren van een Tintelingen code werkt hetzelfde als het verzilveren van een reguliere kortingscode. Op deze pagina meer informatie.

Verdere informatie omtrent de Tintelingen actie is op deze pagina te vinden.

Ga naar de bovenkant